poniedziałek, 28 listopada 2011

Bardzo prawidłowo postąpiłeś! Wiecie jak u mnie wyglądał proces uczenia się ZL?

Czas który poświęcałem na naukę i kolejność poszczególnych etapów to:
20% - zdobywanie wiedzy, czyli czytanie o ZL i o wszystkim co traktowało o świecach i PA. Dzięki temu mogłem przejść na kolejny etap:
60% - myślenie o tym jak funkcjonuje rynek i jak poukładać w głowie zdobytą wiedzę aby miała ona dla mnie sens - zdecydowanie najważniejszy etap, jednak aby w pełni wykorzystać wcześniejszą wiedzę potrzebowałem ostatniego etapu:
20% - ćwiczenie na wykresie, które spoiło wszystkie etapy i całą moją wiedzę w całość, dzięki czemu mogłem zacząć handlować.

Bardzo polecam każdemu takie proporcje w procesie nauki, oczywiście każdy jest inny, więc jeśli nie takie same to przynajmniej podobne, bo handlu na foreksie najpierw trzeba się nauczyć, a potem działać.